جميع الخدمات

نظام الاستئذان

It is a system provided for the staff of the university to submit a permission request and the...

It is a system provided for the staff of the university to submit a permission request and the approval.

الفئات المستهدفة:
الموظفون
تقييم الخدمة:
5

معدل : 5 (1 صوت)

موقعي

A service enables all the stakeholders of the university (students - faculty - staff) to create a...

A service enables all the stakeholders of the university (students - faculty - staff) to create a personal website and publish it on the Web under the official domain of the university.

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
5

معدل : 5 (1 صوت)

منصة البرامج والتطبيقات

It is a platform containing most of the programs and applications needed by the affiliates of the...

It is a platform containing most of the programs and applications needed by the affiliates of the University. It gives them the power to take advantage of the programs, whether they are general programs such as Microsoft or specialized ones such as Matlab – SPSS. All programs are provided for free in accordance with the granted authority.

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
3

معدل : 3 (1 صوت)

مجالس

Faculty Council is the highest point in the college which is responsible for taking vital decisions...

Faculty Council is the highest point in the college which is responsible for taking vital decisions. Faculty Council consists of Dean, Vice Deans, Department Heads as well as the college representative in the Scientific Council. Faculty Council holds meetings regularly to discuss topics that arouse from departments of the college in order to take necessary decisions.

الفئات المستهدفة:
أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
4.666665

معدل : 4.7 (3 صوت)

صحيفة آفاق

هي خدمة مقدمة لجميع منسوبي الجامعة ( طلاب - أعضاء هيئة تدريس - موظفين ) للإطلاع على صحيفة آفاق...

هي خدمة مقدمة لجميع منسوبي الجامعة ( طلاب - أعضاء هيئة تدريس - موظفين ) للإطلاع على صحيفة آفاق الأسبوعية .

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون, الزوار
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

دليل الاتصال

It is a service that enables you to get all the contact details of the employees of the university...

It is a service that enables you to get all the contact details of the employees of the university easily and conveniently as soon as you type the name, number, college or department.

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون, الزوار
تقييم الخدمة:
5

معدل : 5 (1 صوت)

تواصل

A service through which it became easy to send SMSs to staff, students as well as administration.

A service through which it became easy to send SMSs to staff, students as well as administration.

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

تغيير كلمة المرور

خدمة تمكنك من التحكم بكلمة المرور الخاصة بك بحيث يمكنك تغييرها أو استعادتها كما يمكنك من خلال...

خدمة تمكنك من التحكم بكلمة المرور الخاصة بك بحيث يمكنك تغييرها أو استعادتها كما يمكنك من خلال الخدمة تحديث بياناتك

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

تغذية الحفلات

هي خدمة إلكترونية تهدف إلى تحويل طلب الأغذية للحفلات والمناسبات الطلابية من النظام التقليدي الورقي...

هي خدمة إلكترونية تهدف إلى تحويل طلب الأغذية للحفلات والمناسبات الطلابية من النظام التقليدي الورقي إلى نظام إلكتروني .

الفئات المستهدفة:
أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

تحديث بيانات الموظفين

Through this system, University staff could update their personal data and scientific...

Through this system, University staff could update their personal data and scientific qualifications, as well as career data.

الفئات المستهدفة:
الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

بوابة المبتعثين

It is an electronic system designed primarily to serve scholars abroad and at home, through the...

It is an electronic system designed primarily to serve scholars abroad and at home, through the provision of various electronic services. The system also aims to facilitate procedures and save time and effort so as to scholars could dedicate themselves to educational attainment.

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون, الزوار
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

بلاغات تقنية المعلومات

خدمة العميل عن طريق تقديم بلاغ تقني للادارة العامة لتقنية المعلومات وتتم متابعته من قبل الفريق حتى...

الفئات المستهدفة:
أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

بلاغات التشغيل والصيانة

To facilitate the submission of reports of maintenance by the university authorities in all...

To facilitate the submission of reports of maintenance by the university authorities in all branches, complaints system allows doing this electronically in addition to follow-up. Moreover, the system enables the authorized person to deal with the complaint electronically and transfer it to the operators to provide spare parts in compliance with the warehouse system. The system also provides statistical reports of all complaints received and taken procedures. The definition of supervisors, coordinators, breakdowns, companies, as well as alerts services on every taken procedure.

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

النماذج الإلكترونية

A service that helps in making studies and questionnaires to collect information in an easy way and...

A service that helps in making studies and questionnaires to collect information in an easy way and to be a substitute for paper forms. The user can add any new form besides reviewing old ones or even remove from his computer.

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

الصندوق الطلابي

يحتوي على مجموعة من الخدمات الإلكترونية المقدمة للطلاب وتشمل : - خدمات القروض والاعانات -...

حتوي على مجموعة من الخدمات الإلكترونية المقدمة للطلاب وتشمل :

- خدمات القروض والاعانات

- خدمات الطلاب وطباعة النماذج

الاجراءات والخدمات المقدمة لموظفي عمادة شؤون الطلاب وهي :

- ادارة خدمات الطلاب

- اجراء التشغيل الطلابي

الفئات المستهدفة:
الطلاب, الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

الدورات التدريبية

خدمة تمكن موظفي الجامعة من امكانية تحميل شهادات الدورات التدريبية التي حصل عليها الموظف خلال فترة...

هي خدمة تمكن موظفي الجامعة من امكانية تحميل شهادات الدورات التدريبية التي حصل عليها الموظف خلال فترة عمله وكذلك تسجيل تفاصيل الدورات .

الفئات المستهدفة:
أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

الاسم المستعار

الاسم المستعار عبارة عن عنوان بريد إضافي، يمكن استقبال الرسائل الإلكترونية من خلاله؛ لكن...

الاسم المستعار عبارة عن عنوان بريد إضافي، يمكن استقبال الرسائل الإلكترونية من خلاله، لكن الدخول على البريد يجب أن يكون من خلال اسم المستخدم الأساسي. 

شروط اختيار الاسم المستعار :
1- يتكون الاسم المستعار من حروف، أرقام ونقط. 
2- يجب أن لا يبدأ الاسم المستعار بنقطة. 
3- يجب أن يحتوي الاسم المستعار على حرف واحد على الأقل. 
4- عدد الخانات المسموحة في الاسم المستعار من 6 إلى 30 خانة. 
  

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

الأسئلة الشائعة

خدمة تتيح البحث عن الأسئلة الشائعة والتي سبق حلها ليتمكن من الاستعلام عنها كل مستفيد من خدمات...

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون, الزوار
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

اختصار الروابط

هي خدمة متاحة لجميع منسوبي الجامعة ( طلاب - أعضاء هيئة تدريس - موظفين ) تمكنهم من اختصار الروابط...

هي خدمة متاحة لجميع منسوبي الجامعة ( طلاب - أعضاء هيئة تدريس - موظفين ) تمكنهم من اختصار الروابط الطويلة

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

إخلاء الطرف الإلكتروني

It is available for all stakeholders of the university and it facilitates checking out clearance...

It is available for all stakeholders of the university and it facilitates checking out clearance letter request. This service aims at saving wasted effort and time while obtaining a clearance letter. Through this service, it became easy to get the stamp of any entity instead of depending on an employee or going to administration.

الفئات المستهدفة:
أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
0

No votes yet

myKKU

It is a new portal for all the stakeholders of the university, in an attempt to save time and...

It is a new portal for all the stakeholders of the university, in an attempt to save time and effort, and the speed of access, by collecting e-services provided by the University represented by Information Technology Department, or from other entities, compiled into a single package. Compiling all e-Services in one package could help to browse in record time and lessen the effort of navigating between the pages to find the requested service.
This portal contains 12 e-Service, namely: attendance, absence, transactions, tasks, academic services (courses), forms, university e-mail, library, e-Files (Drive), the University news and announcements, blogs, and university communication guidebook.

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون
تقييم الخدمة:
4

معدل : 4 (1 صوت)

IT Video

فيديو للادارة العامة لتقنية المعلومات

الفئات المستهدفة:
الطلاب, أعضاء هيئة التدريس, الموظفون, الزوار
تقييم الخدمة:
0

No votes yet